TOIMITUS- JA MAKSUEHDOT

Pura Nordica Oy (Y-tunnus 3216475-5) (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen ja EU:n alueelle. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

1. Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@puranordica.fi

Puhelin: 044 239 6406

Postiosoite: Teollisuustie 17, 82430 PUHOS

2. Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

3. Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, Y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/

4. Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 LAPPEENRANTA

5. Toimitus

Tilauksia käsitellään ja postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Kampanja- ja loma-aikoina toimitusajat voivat pidentyä.

Paketti tai kirje: Toimitamme tilatut tuotteet pakettina tai seurantatunnuksella varustetulla kirjeellä. Paketin koosta riippuen, tilaus toimitetaan joko tilauksessa määritettyyn osoitteeseen tai lähimpään pakettiautomaattiin tai noutopisteeseen. Lähetyksissä käytämme pääasiassa Postin ja Matkahuollon palveluita.

·      Toimituskulut ovat 5,90 € kirjeen tai paketin koosta riippumatta.

Nouto: Tilauksen nouto varastolta, osoitteesta Teollisuustie 17, 82430 PUHOS tai muusta asiakaspalvelun kanssa sovitusta paikasta, on aina sovittava etukäteen joko puhelimitse tai sähköpostilla.

·      Toimituskulut noudettaessa 0 € (ilmainen).

Mahdolliset toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan verkkokaupan kassatoiminnossa, ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

6. Kampanjakoodit ja lahjakortit

Alennusten ja lahjakorttien koodit syötetään verkkokaupan ostoskorissa ”Kupongin koodi” -kenttään. Painamalla ”Käytä kuponki”-painiketta alennus huomioidaan tilauksen loppusummassa. Lahjakortteja ei vaihdeta rahaksi eikä käyttämättä jäänyttä summaa hyvitetä.

7. Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Tarkistamme tuotteiden kunnon ennen hyvitystä. Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi vaihto- ja palautusoikeus ei koske avattuja hygieniatuotteita (kosmetiikka) ja elintarvikepakkauksia. Myöskään kursseilla ei ole peruutusoikeutta. Lisätietoa aiheesta saat oheiselta Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulta https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/verkkokauppa/peruuttamisoikeus-verkkokaupassa/.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Palautusohjeet saatuasi tuotteet tulee lähettää takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Palautuksen hyvitys tehdään sillä maksutavalla, jolla asiakas on maksun suorittanut. Hyvitys suoritetaan, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Asiakas vastaa tuotteiden palautuksesta aiheutuneista lähetyskustannuksista.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palauttamista! Noutamattomasta, meille palautuneesta tilauksesta, veloitamme toimitus- ja käsittelykuluja 15 €. Tilaus lähetetään uudelleen asiakkaalle, kun toimitus- ja käsittelykulut on maksettu.

8. Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamointiaika on 14 vuorokautta tuotteiden noudosta. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse. Reklamaation liitteenä tulee lähettää kuva virheellisestä tuotteesta. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Jäikö jotain kysyttävää? Neuvomme mielellämme kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella, soittamalla tai sähköpostilla!